De SSHN is een actieve organisatie, die staat voor goede en betaalbare huisvesting en daarbij behorende dienstverlening voor één- en tweepersoons huishoudens. Zij richt zich daarbij specifiek op studerende jongeren, met name in Nijmegen maar inmiddels ook in Arnhem, en tevens op aanverwante doelgroepen en personen die kort in Nijmegen verblijven. De SSHN streeft naar een optimale benutting van haar specifieke expertise door samenwerking met andere organisaties en/of woningcorporaties.
Voor de communicatie met de bewoners werd SPRANQ gevraagd een poster te ontwerpen die de studenten ertoe aanzet om de gemeenschappelijke ruimten beter schoon te houden. Geen gemakkelijke opgave! Het resultaat is een poster met een positieve uitstraling en de schoonmaakwerkzaamheden uitgebeeld in duidelijke iconen voor internationale studenten.
Home » Print » SSHNRick van den Bos
Hoofd marketing en innovatie BAM Woningbouw
Maarten Stockschen
Directeur De Kargadoor
Marie-Louise van Rossum
Marketing Manager
Halvard Jan Hettema, Annet Feijen
Adviseurs Servicepunt examinering mbo
Erwin Visser
Directeur Immens advies
Ciska Proos
Productmanager B.Braun Medical B.V.
Bas Litjens
Beleidsadviseur MBO Raad
Petra Havinga
Wetenschappelijk medewerker Trimbos-instituut
Sanna de Boer
Communicatieadviseur School en Veiligheid
Danielle van Eden
Directeur Whiplash Stichting Nederland
Annebeth Felet
Marketing, communicatie en Publiciteit bij Amersfoort in C
Nelleke Lafeber
Beleidsadviseur MBO Raad
Majne van de Merwe
Directrice Rosenbaum Select
Martje Ebberink
Communicatieadviseur Universiteit Utrecht
Bas van Breukelen
Assistant Professor Universiteit Utrecht
Werner Most
Directeur Netherlands Proteomics Centre
Kirke Mulders
Project leader, Gemeente Utrecht
Irene Edzes
Architect Vollmer en Partners
Jaap van Balen
Bestuurslid KVNM
Nicole van der Meulen - Diebels
Marketing & Sales bij Arts en Zorg
Eugène Litamahuputty
Campagnecoördinator CNV Internationaal
Rick van den Bos
Hoofd marketing en innovatie BAM Woningbouw