SPRANQ logo

Vraagbaak Servicepunt Examinering

applicatie ]

Vraagbaak Servicepunt Examinering

Het Servicepunt examinering mbo - onderdeel van de MBO Raad - is verantwoordelijk voor het verzorgen van de helpdesk op het gebied van beroepsgerichte examinering. De organisatie is hét officiële en onafhankelijke loket voor vragen vanuit onderwijsinstellingen of leerlingen zelf.

De helpdesk van het servicepunt streeft naar eenduidige en betrouwbare antwoorden op vragen door deze te verifiëren bij het ministerie van OCW, de Inspectie van het Onderwijs of de MBO Raad, afhankelijk van het type vraag. 

SPRANQ is gevraagd om mee te denken over het verder professionaliseren van deze activiteiten. In samenwerking met het Servicepunt ontwikkelden we een webapplicatie (voor intern gebruik) waarmee documentatie rondom de beantwoording van vragen overzichtelijker en makkelijker toegankelijk is in de kennisbank. Het dashboard toont een helder overzicht van de status van de binnengekomen vragen. De digitale tool maakt de werkzaamheden van het Servicepunt bovendien beter onderling overdraagbaar.

 

» »
"Onze indruk: SPRANQ is hip, professioneel, inventief en flexibel!"

Ciska Proos
Productmanager B.Braun Medical B.V.

"De samenwerking verliep prettig en we zijn zeer tevreden met het eindresultaat."

Petra Havinga
Wetenschappelijk medewerker Trimbos-instituut

"SPRANQ toont oprecht enthousiasme en betrokkenheid bij het project."

Sanna de Boer
Communicatieadviseur School en Veiligheid

Wat onze klanten zeggen

© SPRANQ creatieve communicatie Lagewoud 48 6718 MM Ede Tel. 030.271.1911 info@spranq.nl