Duizenden programmeursvingers jeuken om prachtige broncode te schrijven voor ’databasegestuurde’ websites mét cms. Evenzoveel deskundige ontwerpers staan te popelen om de muis ter hand te nemen en het ene na het andere prachtige ontwerp te maken. Ze kunnen niet wachten…
Maar vaak is het juist goed even te wachten; het succes van een project wordt grotendeels bepaald in de voorbereidingsfase. Adviesbureaus snappen dit. En dus schuiven er overal flitsende mannen en vrouwen (met dito hoornen brillen) aan die – na lange uren van beraad, liters koffie en prachtige credo’s – een vuistdik plan presenteren. En natuurlijk de rekening…
En ook daar zitten de meeste organisaties niet op te wachten. SPRANQ combineert daarom het beste van beide werelden. We zijn creatief en tegelijk ook zakelijk. Luisterend én doortastend. Steengoed en toch betaalbaar.
Ciska Proos
Productmanager B.Braun Medical B.V.
Rick van den Bos
Hoofd marketing en innovatie BAM Woningbouw
Martje Ebberink
Communicatieadviseur Universiteit Utrecht
Nelleke Lafeber
Beleidsadviseur MBO Raad
Danielle van Eden
Directeur Whiplash Stichting Nederland
Marie-Louise van Rossum
Marketing Manager
Petra Havinga
Wetenschappelijk medewerker Trimbos-instituut
Werner Most
Directeur Netherlands Proteomics Centre
Irene Edzes
Architect Vollmer en Partners
Kirke Mulders
Project leader, Gemeente Utrecht
Halvard Jan Hettema, Annet Feijen
Adviseurs Servicepunt examinering mbo
Bas Litjens
Beleidsadviseur MBO Raad
Majne van de Merwe
Directrice Rosenbaum Select
Bas van Breukelen
Assistant Professor Universiteit Utrecht
Jaap van Balen
Bestuurslid KVNM
Annebeth Felet
Marketing, communicatie en Publiciteit bij Amersfoort in C
Erwin Visser
Directeur Immens advies
Sanna de Boer
Communicatieadviseur School en Veiligheid
Nicole van der Meulen - Diebels
Marketing & Sales bij Arts en Zorg
Maarten Stockschen
Directeur De Kargadoor
Eugène Litamahuputty
Campagnecoördinator CNV Internationaal
Rick van den Bos
Hoofd marketing en innovatie BAM Woningbouw