Het Dutch Techcentre for Life Sciences (DTL) is een framework van zes technology centres. Een samenwerking tussen publiek-private partijen op het gebied van hoogstaand en baanbrekend onderzoek naar moleculaire biowetenschappen.
De aangesloten centra zijn het Netherlands Bioinformatics Centre (NBIC), het Netherlands Consortium of Systems Biology, (NCSB), het Netherlands Metabolomics Centre (NMC), het Netherlands Proteomics Centre (NPC), het Centre for Genome Diagnostics (CGD) en het Netherlands Society for Advanced Light Microscopy. Daarnaast werkt het Dutch Techcentre for Life Sciences samen met partners als DSM, NLeSC (Netherlands eScience Center), CTMM (Center for Translational Molecular Medicine) en TIPharma.
Het DTL heeft drie thema's: Data, Technology en Learning, waarbij Data zich richt op Big Data, Data Stewardship en Data integration.
SPRANQ is gevraagd om het logo, de huisstijl, de website, flyers en banners te ontwerpen.
Home » Web en applicatie » Dutch Techcentre for Life SciencesEugène Litamahuputty
Campagnecoördinator CNV Internationaal
Marie-Louise van Rossum
Marketing Manager
Annebeth Felet
Marketing, communicatie en Publiciteit bij Amersfoort in C
Nelleke Lafeber
Beleidsadviseur MBO Raad
Nicole van der Meulen - Diebels
Marketing & Sales bij Arts en Zorg
Petra Havinga
Wetenschappelijk medewerker Trimbos-instituut
Maarten Stockschen
Directeur De Kargadoor
Martje Ebberink
Communicatieadviseur Universiteit Utrecht
Werner Most
Directeur Netherlands Proteomics Centre
Kirke Mulders
Project leader, Gemeente Utrecht
Ciska Proos
Productmanager B.Braun Medical B.V.
Irene Edzes
Architect Vollmer en Partners
Majne van de Merwe
Directrice Rosenbaum Select
Jaap van Balen
Bestuurslid KVNM
Rick van den Bos
Hoofd marketing en innovatie BAM Woningbouw
Danielle van Eden
Directeur Whiplash Stichting Nederland
Halvard Jan Hettema, Annet Feijen
Adviseurs Servicepunt examinering mbo
Erwin Visser
Directeur Immens advies
Bas Litjens
Beleidsadviseur MBO Raad
Sanna de Boer
Communicatieadviseur School en Veiligheid
Bas van Breukelen
Assistant Professor Universiteit Utrecht
Marie-Louise van Rossum
Marketing Manager